Tuesday, June 21, 2011

Tallinna VI r. näitus, IRO kevadpäevad ja esimene agility võistlus

Sain juba pragada, et blogi ammu uuendanud pole :D Tegemist on lihtsalt meeletult palju, suvine aeg juuuuuu ;)

Juuni algas näitusega Tallinnas, kus oli mõnusalt suvine ilm, rahvast palju ja koeri veel rohkem. Näitus läks meil väga hästi, sest oleme Kenny seisakut harjutanud ja harjutanud. Ma ei võta ette, et ohh täna on see päev, kus harjutame ainult näituse asju ja muud ei tee. Meil käivad asjad hoopis lõbusamalt :) Nimelt olen suutnud Kenny nõndaviisi välja õpetada, et korteri uksest sisse tulles ta esmalt istub nurka maha ja ootab, millal ma võtan ära oma jalanõud ja võin ka veel toariided selga panna ning seejärel tema kaelarihma eemaldan, siis annan käsu "Kenny pessu!" ja ta lippab otsejoones vannituppa duššinurka. peseme puhtaks käpad, seejärel hüppab ta käterätikule ja kui jalakesed on kuivatatud, siis enne vannitoast väljumist panen ta näituseseisakusse ja alles siis võib ta mööda tuba hullama minna. Sealt see tulebki ;) Ringis liikumist peame niisama harjutama, sest selles olen ma veel koba :D Aga näitusel õnnestus meil siiski saada hinne suurepärane ja tubli II koht! :)




10.juunil toimusid üldintensiivravi kevadpäevad, kuhu otsustasin ka Kenny kaasa võtta, hea sotsialiseerimiskursus talle. Rahvast polnud meeletult, aga palju siiski. Algul oli Kenny veidi tagasihoidlik, aga hiljem kui sai metsas joostud ja palli mängitud, siis oli ta kõigiga sõber, ja tahtis ta ainult joosta ja joosta ja mängida, lõunauinak jäi põnevuse tõttu ka vahele ja seega magas ta järgmise päeva maha J Minu üllatuseks oskab Kenny väga edukalt õhupalliga mängida, seda ninaga tõugates kõrgemale lükates. Sai ikka tükk aega mängitud, ennem kui ta õhupalli katki hammustas :D





Ja kõige põnevam üritus toimus 19.juunil Pärnus, kus Kenny sai võimaluse oma oskusi näidata esimesel agility võistlusel. Osales ta alles A0 kategoorias, kuna kõigest 13.kuune, ametlikult saab kätt proovida 18.kuuselt. Sellele eelneval kolmapäeval sai trennis veel harjutada ja siis see kätte jõudiski. Ärevus oli juba mitu päeva sees. Tegemist oli Tunneli karikasarja II etapiga, esimesele me kahjuks ei jõudnud, aga see-eest lähme kindlasti III-ndale! Esimesel rajal oli…hmmm kui õieti mäletan, siis 15 tunnelit!? 
Tegime 2 tõrget, see siis +10sek. ajale. Teisel rajal oli 11 tunnelit, ja oli 1 tõrge ehk +5 sek. ajale. Aga ma jäin ülirahule, sest ikkagi esimene võistlus ja 50-st 27.-ndaks jäämine on minu meelest jube hea tulemus!!!!! Kahju ainult, et ühtki pilti pole, aga püüan seda viga parandada 31.juulil Tartumaal!!!

No comments:

Post a Comment